Karboksyterapia
Bugajny Clinic Radom

Innowacyjna metoda odmładzania skóry, wykorzystująca medyczny dwutlenek węgla do osiągnięcia wszechstronnych i efektywnych rezultatów. Karboksyterapia w Bugajny Clinic Radom cieszy się szerokim zastosowaniem i oferuje liczne korzyści dla zdrowia i wyglądu skóry. Znany jest przede wszystkim jako skuteczna metoda rewitalizacji skóry, przywracając jej młodzieńczy blask oraz jako zaawansowane rozwiązanie w redukcji zbędnej tkanki tłuszczowej, modelując sylwetkę. Karboksyterapia jest ceniona za swoje wielokierunkowe działanie, przyczyniając się do poprawy kondycji skóry i kształtu ciała.

Karboksyterapia Bugajny Clinic Radom

Jak działa Karboksyterapia?

Karboksyterapia w zależności od efektu jaki chcemy uzyskać, polega na śródskórnej lub podskórnej, precyzyjnej aplikacji kontrolowanych dawek medycznego dwutlenku węgla drogą iniekcji (wkłucia).

Zabieg powoduje gwałtowne rozszerzenie naczyń krwionośnych i zwiększenie przepływu krwi wraz ze składnikami odżywczymi. Tym samym poprawia się mikrokrążenie i odnowę komórek. Odpowiedzią na to jest reakcja zapalna, co prowadzi do stymulacji produkcji kolagenu. Dodatkowo przyczynia się do skutecznego rozbicia złogów tłuszczowych w naszej skórze. Komórki tłuszczowe są niezwykle podatne na działanie CO2, który zamieniając się w kwas węglowy niszczy je od środka, a większa produkcja kolagenu poprawia strukturę ciała, wyraźnie zmniejszając cellulit i rozstępy.

Karboksyterapia ma bardzo szerokie zastosowanie i niesie wiele korzyści dla naszego organizmu, najbardziej popularne zastosowania to jako metodę rewitalizacji skóry lub do redukcji tkanki tłuszczowej na ciele.

Zabieg karboksyterapii można przeprowadzić na niemalże każdej partii ciała: twarzy, głowy, dłoni, ud i łydek, pośladków, brzucha, ramion oraz pleców.

Dwutlenek węgla występuje w organizmie naturalnie i to w znacznych ilościach, a podawany w trakcie zabiegu zostaje wydalany z organizmu jako produkt wymiany gazowej. Ilość podawanego w trakcie zabiegu dwutlenku węgla jest zbliżona do ilości gazu produkowanego w trakcie wysiłku fizycznego!

Jak działa Karboksyterapia?
 Karboksyterapia

• Cienie i obrzęki pod oczami
  • Wypadanie włosów
  • Cellulit
  • Lokalnie nagromadzona tkanka tłuszczowa
    (np. podbródek, brzuch, bryczesy)
  • Rozstępy
  • Wiotka skóra (np. ramiona, twarz, szyja, dekolt)
  • Profilaktyka anti-age
  • Rewitalizacja skóry

Przeciwskazania

• Rozszerzenie naczyń
  • Zakrzepowe zapalenie żył
  • Zator tętnicy płucnej
  • Jaskra
  • Hemofilia
  • Anemia sierpowata
  • ciężkie choroby płuc
  • Niewydolność nerek
  • Ciąża i okres karmienia piersią
  • Nieustabilizowane ciśnienie krwi
  • Zmiany zapalne i chorobowe w obszarze zabiegu
  • Łuszczyca, egzema, wysypka, skóra podrażniona i świeżo opalona
  • Choroby nowotworowe
  • Aktywna opryszczka
  • Epilepsja
  • Choroby autoimmunologiczne

Jak długo trwa zabieg Karboksyterapii i ile potrzebuję zabiegów do uzyskania najlepszego efektu?

Zabieg najlepiej wykonywać w seriach. W przypadku rewitalizacji skóry twarzy,szyi i dekoltu zalecamy 4-8 zabiegów w odstępach co około 21 dni. Gdy działamy na tkankę tłuszczową najlepiej jest wykonać serię 5-10 zabiegów w odstępach co około 7 dni. Karboksyterapia jest małoinwazyjnym zabiegiem, może powodować powstanie drobnych lub większych siniaków czy wybroczyn w miejscu wkłucia, dlatego nie rekomendujemy tego zabiegu na przykład jako zabieg bankietowy. W naszym gabinecie pracujemy na wysokiej jakości sprzęcie, który gwarantuje bezpieczeństwo wykonywanego zabiegu.